به گزارش روابطعمومی بهزیستی خوی؛
فرماندار ویژه خوی در این بازدید، خدمت به مددجویان و توانیابان را توفیقی الهی و از مصادیق بارزِ «سیره عملیِ اباعبدالله (ع)» دانست و تصریح کرد: «تأسّی به مکتبِ عاشورا، یعنی دستگیری از نیازمندان و خدمتِ صادقانه به کسانی که چشم امیدشان به محبتِ همنوعان است.
مراکز خیریه، کانونهای تبلورِ ایثار، عشقورزی و خدمتِ خالصانه به بندگانِ خاصِ خداوند هستند.
غلامحسین آزاد ضمنِ گفتگو با پرسنل خدوم و خیرینِ این مرکز، از زحماتِ شبانهروزیِ آنان در نگهداری و توانبخشیِ مددجویان قدردانی کرد و بر حمایتِ ویژه مدیریتِ شهرستان از تقویتِ زیرساختهایِ اینگونه مراکزِ خدمترسان تأکید نمود.












نظر شما